Arg och irriterad



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

Usch jag kom hem med ett dåligt humör och inte vet jag ens varför. Jag är trött och jag känner mig sjuk men ändå biter man ihop för att orka med allt. Jaja, det är nog bara hunger, som alltid. Jag lider verkligen av lågt blodsocker och när jag har det så går det inte bra. Jag blir på dåligt humör och lätt irriterad. Det har jag lärt mig att förstå med mig själv med åren. Jag vet att jag…

Läs hela blogginlägget här: Arg och irriterad