Är människan korkad?



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

  Ibland blir jag lite orolig över det här med pandemin.. Jag tror faktiskt inte att vi människor har lärt oss speciellt mycket av det väsentliga med allt det här. Jag tror att de flesta av människorna, ser pandemin just nu, som något som bara måste gå över fort och de sitter och hoppas på att vaccinet ska komma ut och trycker i ett hörn i hopp om att allt ska ta slut. Men jag undrar, har vi lärt oss…

Läs hela blogginlägget här: Är människan korkad?