Är du svart eller är du gul?



Blogginlägget är skrivet av sweetwords.

Alltid så skönt att landa hemma för det är precis det man behöver känna lugnet. Tänkte på det då vi hade en (då jag jobbade kvar) patient som hade väldigt ångest och då gav jag henne tipset som jag fått då jag gick hos psykolog då jag hade panikångest/babyblues då vi fick vår älskade tös. Färglägg dagen, och skriv en rad du blivit glad av just den dagen. Så enkelt kan det vara dela in dagarna i svart är botten…

Läs hela blogginlägget här: Är du svart eller är du gul?