Blogginlägget är skrivet av Piaw.
Ett äldreboende ringde och ville ha sång. Alltid lika roligt. Det blir ungefär samma repertoar som jag sjungit tidigare på äldreboenden. Lite Taube, Adolphson och kanske lite Ulla Billkvist. Jag blandar och ger.
Läs hela blogginlägget här: Ännu ett jobb inbokat