
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
God morgon FREDAG!! Oj vad jag har längtat. Idag jobbar jag också bara halvdag för att vara vabbig med dottern. Sen har jag ett ärende också, fast det är på mycket senare eftermiddag och då få min mamma komma över och passar barnen för maken är borta på annat jobb. Åh apropå det, allt verkar vara så spännande nu inför nya året. Vi vet inte alls hur det kommer att bli, vad som kommer att hända eller hur vår framtid…
Läs hela blogginlägget här: För tidigt att planera??