
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Jaha då va det kanske min tur då. Att vabba tänker jag på, dock tror jag inte att jag kommer att vabba ändå eftersom jag ändå jobbar hemma och det känns onödigt att vabba när ens barn är så stora att de ändå inte gör annat än titta på tv. Men nu är i alla fall lillan febrig, hon blev krasslig igår men mådde mest illa då. Men idag vaknade hon och mådde inte jättebra så hon fick stanna hemma.…
Läs hela blogginlägget här: Min tur med sjukstuga??