En vacker tisdagsmorgon

Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.

Jag sov gott i natt, även om en varg bet mig i handen fram på morgonsidan. Jag kände alla tänderna, men som tur var nafsade den bara lite lätt. Någon sa att hon var snäll, hon var bara rädd om sina valpar. Klockan var strax efter sju när jag vaknade på allvar och jag tror inte att jag har varit uppe någon gång i natt. I alla fall kommer jag inte ihåg det. Det var SOL ett par timmar i…

Läs hela blogginlägget här: En vacker tisdagsmorgon