
Blogginlägget är skrivet av Estilo.
Under mina första år i livet, fram tills jag var tonåring, hade vi en katt som var mer som en familjemedlem än bara ett djur. Så tänker nog dom flesta. Djur är verkligen det finaste vi har. Någon att dela livet med samtidigt som det är människans bästa vän(inte bara hundar!). Att ta hand om en katt är även det ganska behagligt. Dom sköter sig i stora drag själva och kommer fram när dom vill ha uppmärksamhet, enkelt eller hur?…
Läs hela blogginlägget här: Din katt förtjänar samma trygghet som du