Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Ett inlägg om en rykande färsk septemberbok. En dag i augusti, när det mesta i livet kändes tråkigt, knölade brevbäraren in ett paket i brevinkastet. Paketet satt fast, så jag blev tvungen att öppna dörren och dra ut paketet från utsidan. Men det var det värt! Avsändarna var Norstedts förlag och Rebecka Edgren Aldén. Författaren hade sänt mig sin tredje spänningsroman, rykande färsk från tryckeriet och vid den tidpunkten ännu inte utgiven. Så snart jag kunde kastade jag mig över själva…
Läs hela blogginlägget här: Recension: Deadline