Musikfest i dagarna två när Loppen åter öppnade konsertverksamheten



Blogginlägget är skrivet av HYMN.

Foto: Niclas Lovejoy Hawkesworth Det var den 10 mars. Jag åkte till Köpenhamn, Christiania och Loppen för att se TORRES. Det var, som alltid på Loppen, en varm och vacker kväll och amerikanskan bjöd oss på en härlig spelning. Detta var den sista konsert jag hann se innan coronapandemin omkullkastade vardagen för hela världen. Under helgen skulle det ha varit Frigjort Festival på Loppen med ett intressant startfält bestående av främst danska artister, men festivalen ställdes in på grund av…

Läs hela blogginlägget här: Musikfest i dagarna två när Loppen åter öppnade konsertverksamheten