Vad vore ett förlagskontrakt i handen

Blogginlägget är skrivet av Fantasy Realm.

Nu har det snart gått fyra månader. Tyvärr har jag inget spännande att förtälja, mer än att vi har skickat ut en mailpuff till berörda förlag. Kanske får vi snart ett hum om var i processen mitt manus befinner sig. Eller inget svar alls. Jag klandrar inte förlagen, de har ju knappast bett om att få läsa Stjärnbärarens önskan, men jag vill ju förstås veta om manuset läses eller om det fortfarande ligger kvar och skvalpar bland alla andra mail…

Läs hela blogginlägget här: Vad vore ett förlagskontrakt i handen