
Blogginlägget är skrivet av sweetwords.
Älskade fina pappsen, min hjälte Pappa är tyvärr dålig igen och som det verkar ha fått tillbaka vatten i lungorna. Han har inte blivit bra sedan han var inlagd och nu ansåg mamma att detta kan inte vara normalt så hon bokade tid till vårdcentralen och där togs nya prover. Proverna visade inte bra, så han skulle få åka till akuten. Pappa behövde åka ambulans dit. Mamma som hade egen bil dit blev hänvisad att åka till akuten eller att…
Läs hela blogginlägget här: Hur kan man glömma en patient?