Investeringar [Februari] – Köpt & Sålt



Blogginlägget är skrivet av Utdelningssoftaren.

Denna månaden kör jag med Köpt & ’Sålt’ då jag sålt en fond. Samma inriktning men billigare.- Då är det nu åter nattpass så är på arbetet, hoppas på fortsatt lugn natt tills jag går av jobb kl 07:45. Jag har nu varit i detta uppdraget en period & det känns bra. Patienten jag har hand om är dock väldigt dålig så hälsan kan ändras till okej’ till superdålig på en halvtimme.Pat. har redan hunnit vara inlagt på sjukhus några dagar…

Läs hela blogginlägget här: Investeringar [Februari] – Köpt & Sålt