Blogginlägget är skrivet av Lena i Wales och Spanien.
Onsdag igen och dags för ett inlägg från Spanien, där jag befinner mig. Idag om ett trevligt besök och om den lilla staden Ojén. Besök av väninna Just nu har jag trevligt besök av en väninna. Vi gick i gymnasiet tillsammans och umgicks mycket då, men som så ofta sker skildes våra vägar och vi tappade kontakten, men tack vare facebook fann vi varandra igen för ca 10 år sedan och sedan dess har vi träffats några gånger om året,…
Läs hela blogginlägget här: SPANIEN – OJÉN, olivolja och trevligt besök