Blogginlägget är skrivet av Piaw.
På lördag ska jag sjunga med Byledraget i Högsjö Folkets Hus. Först skulle jag bara sjunga Vingåkersdansen, men nu blir det ett par låtar till. Jag repade lite kort med dom i Byle ikväll efter dansen. Det är verkligen jättekul att ha kommit igång och sjunga igen. Jag har saknat det så mycket sen teatertiden på Arbis i Norrköping. Helt underbart. Nu har jag ätit och packat väskan inför morgondagen. Vi ska träna ett pass på Friskis imorgon med jobbet…
Läs hela blogginlägget här: En låt blev 3