Den här månaden kan man få skattebeskedet om man använder digitalbrevlåda. Har du digitalbrevlåda?

Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.

Jag kör en bloggutmaning i mars. Vill du delta? Skriv en kommentar, och blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om. Visst är det så att jag har digitalbrevlåda. Fick faktiskt beskedet alldeles nyss, det var åt det positiva hållet och mer än så behöver jag inte säga. Jag får alltid ont i magen när skattebeskedet kommer, oroar mig för att jag ska ha råkat betalat för lite i skatt. Så när…

Läs hela blogginlägget här: Den här månaden kan man få skattebeskedet om man använder digitalbrevlåda. Har du digitalbrevlåda?