
Blogginlägget är skrivet av Sven Tycker.
Vad är den största faran med Coronahysterin? Är det att tusentals svenskar ska dö i en nya livsfarlig farsot? Eller är det att ekonomin störtdyker på grund av åtgärder som vidtas för att förhindra spridningen av det aktuella viruset? Vad är det viktigaste att göra i dagens läge? Är det att informera sakligt om vad som sker och vidta de nödvändiga åtgärder som bedöms som rätta? Eller är det att skrämma upp folk med svarta rubriker och skräckscenarier? I Svenska…
Läs hela blogginlägget här: Ännu mer om Coronahysterin