
Blogginlägget är skrivet av Mias bokhörna.
Veckorna går fort och vi är redan inne i mars, förhoppningsvis kanske det blir lite vår och detta eviga regnade slutar så man kan ut och gå.Sara pepparkaka tycker vi ska köra lite poesi, nämligen bokryggspoesiHar ni någon bokryggspoesi?Prio ett, ingen lämnas kvar levande och döda skjut.Ja som ni märker är jag inte så super på det här med poesi, men ni lyckas nog bättre.Bonusfråga: Hur håller ni humöret uppe i dessa oroliga tider? You are invited to the Inlinkz…
Läs hela blogginlägget här: Helgfrågan v. 10