Genesis återförenas

Blogginlägget är skrivet av Piaw.

Läser till min stora glädje att Genesis med Phil Collins i spetsen kommer att återförenas. Gruppen gjorde succé på 70-talet och består även av Mike Rutherford och Tony Banks. Gruppen kommer att göra spelningar i november och december. Nytt är att Phil Collins son ska vara med i bandet och alla medlemmar ser fram emot att komma igång igen. Hitsen vi minns är ”Invisible touch” och ”I cant´t dance”. Kul när gamla band återupptas och börjar lira igen. Troligtvis är…

Läs hela blogginlägget här: Genesis återförenas