
Blogginlägget är skrivet av Susjos.
Inte nog med att det är finalvecka i mello, samtidigt ska jag förbereda mej för Järvsö på söndag!Men det ska nog gå! Denna dag började med sovmorgon, letat upp skiddressen i förrådet och en lagom resväska….snart stundar IW på F&S innan det är dags att åka till jobbet. Det är mycket nu!Orsakullan undrar idag : Den här månaden kan man få skattebeskedet om man använder digitalbrevlåda. Har du digitalbrevlåda?Svar: Nej, men jag har förstått att fler och fler använder sig av…
Läs hela blogginlägget här: Det är mycket nu…