
Blogginlägget är skrivet av Annettes Skimmer.
Jag har skrivit om glasbord tidigare, bl a HÄR, och ja, jag gillar glasbord. Det ger både ett luftigt och lätt uttryck i rummet. Funderadar på om det inte är så att jag i mina egna bostäder faktiskt alltid har haft glasbord. Det första som jag hade i min första egna bostad, brukar jag tänka på och önskar att jag inte sålt det utan haft det kvar. Men , men så är det. Om glasskivan ger ett luftigt uttryck…
Läs hela blogginlägget här: Glasbord med fina underreden