Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.
Jag hade ett par herrar på besök här i morse, för jag måste få något gjort åt ventilationen som susar och brusar och suger ut en massa varmluft. Jag får sånt undertryck i lägenheten så att det nästan inte går att öppna ytterdörren. Givetvis beror det på att jag stängt till ventilerna ovanför fönstren, men dem kan man ju inte ha öppna nu på vintern. I stället brukar jag öppna vädringsluckan i sovrummet när jag steker och donar i köket.…
Läs hela blogginlägget här: Varvet runt