Blogginlägget är skrivet av Nytt Liv.
Det som gör det så svårt med onda baciller är inte bara för vad det gör och ställer till med en när man blir sjuk, dessutom uppvisar de tydliga tecken på att det tydligen finns ångervecka för skiten också, varför skulle de annars komma tillbaks så snart efter det att man kurerat sig från när man senast låg nerbäddad för att man var sjuk? Jodå, ångervecka det finns det fler exempel på vad det kan handla om, mer än bara…
Läs hela blogginlägget här: Med rätt att ligga kvar i sängen.