
Blogginlägget är skrivet av Pernilla Wahlgren.
I morgon SMÄLLER det!!! SÅ spännande och kul att äntligen få visa upp det vi har jobbat med så länge för vänner och familjen! Torsdagen för mig börjar med ; Nyhetsmorgon , där jag och Bianca gästar vid kl 9 typ. Sedan rep med showen, fram till det är dags för ; Premiären på Lilla Cirkus kl 20. 00! 💥💥💥 Herregud vilket tempo det är nu…! Vi repar och repar Nya showen nu , både med och utan publik , för att…
Läs hela blogginlägget här: Nyhetsmorgon, PREMIÄR och Wahlgrens Värld!