
Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.
Jag investerar. Denna gång i konst. I fantasin så går jag på spektakulära gallerier och köper tavlor av framstående konstnärer, men i verkligheten så fyndar jag på loppisar. Tavlan här invid ropade mitt namn då jag passerade den och… OMG är det inte en tvättäkta Cézanne jag dykt på för 250:-? Nej det är det inte, men jag lurar i mig det ändå. Så som nybliven konstskattsägare längtar jag nu tills nästa gång jag ska ner till Nice och detta…
Läs hela blogginlägget här: Cézanne i mitt hjärta