Sleepless in Ö-vik



Blogginlägget är skrivet av Faldarello – Häst & mammaliv.

Grizzly efter sitt kvällsmål med mumsig slaskblandning av linfrökaka, lite proteinkoncentrat och mineraler i vatten. Så gott att han äter det med hela huvudet… Mumma! Småbarnsliv + sömnbrist = sant. Det är inget konstigt alls, men jag kan inte ens skylla på att det är Arwin som håller mig vaken längre. Han vaknar och äter fortfarande två gånger per natt, vid ca 01-snåret och vid 04.30-snåret. Men hans matningsprocess tar ca 20 minuter per matning i vakentid, sen somnar han…

Läs hela blogginlägget här: Sleepless in Ö-vik