Blogginlägget är skrivet av Amandas minnen.
Rehabilitering Jag är sjukskriven (läs mer HÄR) och spenderar dagarna med bassängträning på sjukhuset, cykling på träningscykeln, styrkeövningar, stretchövningar, gåträning och sitträning. Samt besök hos läkare, sjukgymnast, koordinator och kurator. Jag ser detta som mitt heltidsjobb och jag är dedikerad och fokuserad på målet. Det gäller att vara tålmodig och nitisk, då rutinerna är enformiga och processen långsam. Dessutom gör smärtan i kroppen träningen extra tuff vissa dagar. Långsamma framsteg Processen är som sagt långsam och har pågått under flera…
Läs hela blogginlägget här: Mitt hälsosituation