Skål eller Cheers



Blogginlägget är skrivet av Veiken’s Blog.

Vi brukar bunkra upp i Ban Phe på Macro eller Tesco Lotus. På väg in finns det en massa små restauranger på strandsidan. Vi har bara åkt förbi, men efter ett inlägg jag såg på Facebook, blev jag lite nyfiken. Oups jag blir ju aldrig nyfiken, bara mycket intresserad. Vi bestämde att vi skulle testa. Vi hittade Cheers och gick in. Glada färger minsann! Ägarna gillar Bob Marley, inte svårt att se det! Jag tycker också om Bob Marley och…

Läs hela blogginlägget här: Skål eller Cheers