Blogginlägget är skrivet av sweetwords.
Jag får som en spökskugga i linsen Dagarna och veckorna knallar på och inget märkvärdigt händer mer än som det är för oss alla andra, vi får vardagen att gå i hop helt enkelt. I går var vi i väg på en motionsrunda och hade även skoj med lite balansgång och hinderbana vid Döda Fallen, det tyckte Bellis var jätteskoj och så även nyttigt såklart. Det är verkligen vårfeelings ute nu och man känner att den knackar på dörren och…
Läs hela blogginlägget här: Spöken i linsen och frågan vart jag är?!