Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.
I dag kl 16:32 infaller vårdagjämningen och ljuset tar makten över mörkret och vi kan säga farväl till vintern och hälsa vår, sommar och sol välkomna. Det känns förtröstansfullt, även om man har lite svårt att glädja sig fullt ut. Det är en solig och fin söndag och i förmiddags bestämde jag mig för att gå ut på en promenad. Det är lite knepigt att veta hur man ska klä sig nu, för på termometern stod det bara fem plusgrader,…
Läs hela blogginlägget här: Varvet runt på Vårdagjämingen