Liberaler i panik

Blogginlägget är skrivet av Sven Tycker.

» Nästan synd om Nyamko Sabuni. Det svenska liberala partiet (eller vad vi nu ska definiera Liberalerna som?) har panik. Risken för att partiet ska åka ur Riksdagen efter nästa val i september är högst närvarande. Det märks bland annat på den uppsjö av debattartiklar och andra former av utspel med kärnkraftskramande och NATO-fanatism som väller ut från partihögkvarteret. Det är nästan så att jag tycker synd om Nyamko Sabuni. Fast bara nästan… I en debattartikel för några dagar sedan lägger…

Läs hela blogginlägget här: Liberaler i panik