Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Kära dagbok… Ljusare på jobbfronten! (Utsikt från konferenslokalen.) Igår, torsdag, skulle jag för första gången delta i en heldagskonferens med min avdelning. Ungefär ett förlängt avdelningsmöte, alltså. Såna tillställningar har jag bevistat i olika konstellationer och på olika arbetsplatser under mitt yrkesliv. De flesta gånger har det ärligt talat känts som slöseri med tid. Inför gårdagen hade jag blandade känslor, men ändå åt det positiva hållet. Om inte innehållet i dagen skulle ge nåt så skulle åtminstone umgänget med…
Läs hela blogginlägget här: Torsdagen den 17 mars och fredagen den 18 mars 2022: Ljusare på jobbfronten