Blogginlägget är skrivet av Cat’s passions i Villa Davidsson.
Har man inte att göra så skaffar man sig :oJag måste ändå säga att jag tycker att det är bekvämt att klicka lite i Ikea-appen och efter ett par veckor ringer de på dörren med leveransen:-)Det är ingen som varit otålig, utan det ena paketet var något transportskadat, men inget som syns på den färdiga produkten. Ni som vet, ni vet. Ni andra får vänta med att se 😉 Första molniga dagen på länge, trots mulet var det ändå ljust när…
Läs hela blogginlägget här: Fler platta paket