Livstecken från Molly

Blogginlägget är skrivet av Susjos.

 Blev så glad av denna korta lilla filmsnutt som kom idag med orden : ”Molly trivs ute som fisken i vattnet hos oss!” Underbart, är så glad att vi valde det rätta för henne!Dagen idag betydde storhandling och promenad. Borde träna lite mer med mina talböcker….Orsakullan undrar idag: Då behöll jag lugnet……viktigt vid akuta situationer på mitt jobb…

Läs hela blogginlägget här: Livstecken från Molly