Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.
Det var mörkt i morse när jag vaknade och jag låg ett bra tag och funderade på hur mycket klockan kunde vara, innan jag vände mig om och kollade – 8:08. Det var konstigt! Efter ett par veckor, då jag varje morgon vaknat till ett intensivt solsken, har vi en mulen dag här på ön. I dag presenterar jag min version av ännu en av Klimathäxans roliga utmaning En Selfie i ord. Det är nr 11 och den är lite annorlunda. Man ska beskriva sig själv…
Läs hela blogginlägget här: Selfie nr 11