Efter-pt-reflektioner

Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.

Visa detta inlägg på Instagram Ett inlägg delat av Mió Evanne (@mioevanne) Pt-passen med björnen Joshua är alltid lika uppfriskande som varierande och en gång i veckan så jobbar vi på med att stärka upp min kropp. En reflektion jag gjorde efter passet var då Eddie gick förbi och jag sa att jag redan nu kände att jag skulle få träningsvärk i mina biceps. Han svarade (han läser till fysioterapeut tror jag) att de just på skolan pratat om hur…

Läs hela blogginlägget här: Efter-pt-reflektioner