Blogginlägget är skrivet av Susjos.
På min joggingtur idag såg jag en ynka snödroppe, ett litet vårtecken i alla fall!Aina på bloggen Klimakteriehäxan kör vidare med sin selfie, denna gång : Du ska beskriva dig själv bit för bit, har jag tänkt, uppifrån och ned! Men fortfarande ska första bokstaven i svar två vara sista bokstaven från svar ett. Som vanligt, med andra ord. Vissa friheter får man tillåta sig! Det har jag gjort, det upptäcker du strax.1. Mitt hår är: Slingat ( går ju regelbundet till…
Läs hela blogginlägget här: Selfie nr 11