Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.
…..och jag kan På heder och samvete intyga att de uppgifter jag lämnade in till Skatteverket i morse är korrekta, även om jag inte behöver det. Undrar när man tog bort den formuleringen på deklarationsblanketten? Restskatten har jag swishat in till mitt skattekonto också, så slipper jag tänka på den mera. Nu är det verkligen enkelt att deklarera. Det var annat förr när jag skötte gårdens redovisning och deklaration. När jag kom till Stenstugu 1961 var det ju svärfar och…
Läs hela blogginlägget här: Nu är det gjort….