Blogginlägget är skrivet av Mias bokhörna.
Jag håller på med rätt många böcker på en gång just nu, men jag fick parmiddag i förra veckan och blev så sugen på att börja på den. Expedition Kanchenjunga tycker jag inte alls är så bra som många har tyckt.Kram på er.
Läs hela blogginlägget här: Veckoplanering v. 11