Lena

Blogginlägget är skrivet av Lennartstankar.

 Gjorde en stark insats i Louis de geer hallen, hon var toppen men ljudet bitvis lite högt och dåligt.Idag åkte vi färdtjänst till linköping och träffade ögonläkaren.Först ögonläkaren en timme sen arbetsterapeaten en timme.Jag fick ett bord att lägga grejer på och en förstoringslampa som är lite bättre än den jag hade innan.läkaremottagningen var en del av gamla regementet I 4 där jag låg  år 69-70.Varmt och skönt när vi väntade på taxin.Lev väl !!

Läs hela blogginlägget här: Lena