India Thieriot – The only time

Blogginlägget är skrivet av Popmuzik.

Amerikanska India Thieriot sjunger om spänningen över att flytta till New York City och träffa nya människor. Men ändå, omgiven av vänner, känna sig ensam. ”Det finns alltid en press att gå ut och ”vara någon”. Det känns som att om du inte hänger med kommer du att bli kvar. Jag försökte fånga känslan av att behöva gå ut och festa för att behålla en viss social ställning och samtidigt bli beroende… Källa

Läs hela blogginlägget här: India Thieriot – The only time