Hjälper lite fjäsk tro?

Blogginlägget är skrivet av Solstrimmor.

Ni som hängt med mig här på bloggen minns kanske mitt gamla olivträd? Så här såg det ut för två år sen då det fyllde 24 år. När jag köpte det 1996 var det knappt två decimeter högt. I med och motgångar, åtskilliga flyttar och i olika fönster har det hängt med och alltid varit fint. Så stolt jag varit över det! Men förra året hände nånting. Och i vinter har det för första gången tappat alla sina blad. Och…

Läs hela blogginlägget här: Hjälper lite fjäsk tro?