Blogginlägget är skrivet av Lennartstankar.
är på De Geerhallen ikväll.Vi är där också tittar och lyssnar.Jag har gillat henne sen hon var fjorton år slog igenom i Norrköping. Lev väl!
Läs hela blogginlägget här: Lena Philipsson