Frukt i norr – odling och beskärning. Dags för anmälan till kursen!

Blogginlägget är skrivet av GladiGrönt.

Vill du vara med är det hög tid för anmälan! Det är troligen sista året jag kör kursen i Örnsköldsvik eftersom vi ska flytta, så passa på! Vecka 12 bör vi starta för att hinna med 5 ggr innan det blir för sent att beskära. Kursen innehåller både teori och praktik. Måndag, tisdag, onsdag eller torsdagkväll är möjliga. Vi väljer den dag som passar flest. Blir det många deltagare kan det bli två kvällar. Ange vid anmälan om det är någon…

Läs hela blogginlägget här: Frukt i norr – odling och beskärning. Dags för anmälan till kursen!