Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Kära dagbok… Mot slutet av arbetsdagen igår fick jag det bekräftat: nu är överflyttningen av mig och min tjänst klar. Jag läste ett inlägg på ex-avdelningens intranätblogg som min numera före detta chef hade skrivit. Innan jag loggade ut för dagen och veckan kollade jag ”systemet” – och fick flytten bekräftad. Det känns… oerhört skönt. Jag har fått en del återkoppling på chefens inlägg, en text vi formulerade stora delar av tillsammans. Fast ”många år” har jag inte jobbat…
Läs hela blogginlägget här: Fredag kväll den 11 mars och Mazarinens dag 2022: DUM-konsert, en massa ostar och en och annan mazarin