Blogginlägget är skrivet av Piaw.
Här satt jag idag Under stjärnorna Scenen var klar Det kom några gäng till efter att jag tagit denna bild Första är det ”Allspel”. Då spelar alla 5 låtar tillsammans. Sen kör varje gäng 5 låtar själva. Vi kom efter allspelet och sen åkta jag hem. Möttes av 2 grabbar med motorsåg och fick 3 träd fällda. Skönt att få se gjort innan gräsmattorna börjar växa och allt annat trädgårdsarbete kommer igång.
Läs hela blogginlägget här: Dragspelsstämma