Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.
Idag flyger Gunilla F upp till Luleå för att som tredje duettpartner spela in en musikallåt till mitt kommande album ”Mon ami Mió Duets”. Vi trevar oss liksom fram i denna sång och testar olika stämmor och tillslut så finner vi en ny väg i denna sång som jag skrivit. Håll tummarna för oss i morgon, att våra röster håller och att låten blir fin. Amen. Visa detta inlägg på Instagram Ett inlägg delat av Mió Evanne (@monamimiomusic)
Läs hela blogginlägget här: Låt 3 av 10 i projektet ”Mon ami Mió Duets”