Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Kära dagbok… På torsdagskvällen var jag förvånansvärt pigg. Det är väl lite så att jag får en kick när det är mycket att göra, mycket roligt att göra, ska tilläggas. Eftersom jag var borta en bra stund på förmiddagen igår åt jag lunch vid jobbdatorn och så jobbade jag lite till på kvällen. Men bara lite. Det finns alltid nåt att göra. Skyller en missad stjärna på en strulande app. Jag tvättade igår kväll igen ett par korta maskiner.…
Läs hela blogginlägget här: Torsdag kväll den 10 mars och fredagen den 11 mars 2022: Missad stjärna, passad (!) tid och förhandsläsare, minsann!