Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.
8 mars och Internationella Kvinnodagen är det i dag. Jag har just läst en artikel på helagotland.se, där man har gått ut och frågat ett antal kvinnor och män vad de tänker om jämställdheten mellan könen och kanske mest då löneskillnaderna mellan män och kvinnor och det verkar som om de flesta kvinnor fortfarande anser sig underbetalda. Kampen går vidare! Solen skiner i dag också, men lätta molnslöjor drar förbi. Det har varit ännu en kall natt med -6,3º och…
Läs hela blogginlägget här: Kvinnfålkis dag / Selfie nr 10