Repertoar

Blogginlägget är skrivet av Piaw.

Det är alltid lika kul att sätta ihop en repertoar inför spelningarna. Äldre personer vill gärna känna igen låtarna och det är så roligt att se när dom sjunger med. Det blir Taube och Adolpsson och nu kommer det lite nya låtar som vi ska repa in. Vi åker i god tid och hinner alltid repa lite efter vi har kollat ljudet. Det känns skönt att sjunga på plats och få lite feeling. Nu ska vi repa in ett par…

Läs hela blogginlägget här: Repertoar